Gyakori kérdések

Hogyan lehet új szöveget rendelni?

A weboldalon rendelhető szövegek és tartalmak mindegyike személyre szabottan, a megrendelővel való egyeztetés alapján készül.

A szöveg megrendelését egy igényfelmérés és a megrendelővel való pontos egyeztetés előzi meg. Ennek során kiderül, kinek és milyen célra készül a szöveg, mi a kivitelezés és a leszállítás végső határideje. Tisztázzuk a szöveg célját, hosszát, mennyiségét, árát.

Az első egyeztetés történhet személyesen, telefonon vagy a felicia@feliciamegirja e-mail címen – ez utóbbi címen zajlik majd a további kapcsolattartás is.

Az elfogadott ajánlat után a szolgáltatás a fenti e-mail címen rendelhető meg. Ennek megküldése a Általános Szerződési Feltételek elfogadását is jelenti. A megrendelés tényét e-mailben visszaigazolom.

Milyen esetekben nem vállalod el a megbízást?

Nem vállalom pártokhoz vagy egyházakhoz köthető szövegek megírását, illetve olyanokat sem, amelyek alkoholhoz, dohányáruhoz és egyéb, egészségre káros termékekhez vagy olyan ügyekhez, elvekhez kapcsolódik, ami számomra nem elfogadható.

Napi posztolást és blogírást (már) nem vállalok.

Szintén nem vállalom a feladatot, ha úgy ítélem meg, hogy az adott szöveget nem tudom határidőre megírni, illetve ha az előkészítés/egyeztetés kommunikációs problémák miatt elhúzódik.

Mennyi idő alatt készül el a szöveg?

Ez az egyeztetés során megbeszélt határidőtől függ. Olyan munkát nem vállalok el, amit nem tudok határidőre teljesíteni.

Mikor kell fizetni az elvégzett munkáért?

Amennyiben az elkészült anyag megfelelő a megrendelőnek, elküldöm neki a megadott e-mail címre a díjbekérőt, amely tartalmazza a fizetési kötelezettség teljesítésének módját és határidejét. Amennyiben a díjbekérőben található határidőn belül nem érkezik meg a vételár, felszólítást küldök.

Mikor használhatom az általad írt szöveget?

Szöveg akkor kerül a megrendelő tulajdonába, ha a szolgáltatási díjat kifizette.

Hogyan lehet szövegjavítást rendelni?

A szövegjavítás megrendelését a megrendelővel való pontos egyeztetés előzi meg. Ekkor szoktam kérni egy mintát a szövegből, hogy lássam, milyen mennyiségű és mélységű javításra, átírásra van szükség. Ez alapján tudok konkrét árajánlatot is adni.

Az egyeztetés során tisztázzuk a szöveg hosszát, a szolgáltatás árát és határidejét.

Az első egyeztetés történhet személyesen, telefonon vagy a felicia@feliciamegirja e-mail címen – ez utóbbi címen zajlik majd a további kapcsolattartás is.

Az elfogadott ajánlat után a szolgáltatás a fenti e-mail címen rendelhető meg. Ennek megküldése a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadását is jelenti. A megrendelés tényét a beküldés után e-mailben visszaigazolom.

Hogyan lehet tanácsadást rendelni?

A kapcsolatfelvétel után a tanácsadáshoz az első lépés az időpontegyeztetés. Ezt követően a megrendelő címére érkezik a szolgáltatási díj díjbekérője. Az időpontfoglalás a konzultációs díj kiegyenlítésével válik véglessé.

Ezt követően érkezik a megrendelőhöz a fizetésről a számla és egy rövid kérdőív, amit érdemes kitölteni, hogy a konzultáción már azonnal a lényegről lehessen beszélni.

Hogyan zajlik a tanácsadás?

A tanácsadás lehet személyes vagy online. Az árban ez nem jelent különbséget, online viszont időben jóval rugalmasabb tudok lenni.

A kapcsolatfelvétel után az első lépés az időpontegyeztetés. Ezt követően a megrendelő címére érkezik a szolgáltatási díj díjbekérője. Az időpontfoglalás a konzultációs díj kiegyenlítésével válik véglessé.

Ezt követően érkezik a megrendelőhöz a fizetésről a számla és egy rövid kérdőív, amit érdemes kitölteni, hogy a konzultáción már azonnal a lényegről lehessen beszélni.

A megbeszélt időpontban és módon lezajlik a konzultáció, amelynek végén összegezzük a problémák megoldása vagy a fejlődés érdekében megvalósítandó lépéseket. Erről egy rövid összefoglalót is küldök pár órán belül.

Hány perces egy konzultáció?

Minimum 60 perces, de természetesen igény szerint el lehet ettől térni – ilyenkor az ár arányosan változik.