Tudásanyagok bizalomépítéshez

Ha szeretnéd, hogy a vállalkozásod már első látásra megkülönböztethető és bizalomgerjesztő legyen.

Ha szeretnéd te magad hamarabb és költséghatékonyabban elnyerni az ügyfelek, partnerek bizalmát.

Ha már bizalmat szavaztak neked, és szeretnéd ezt tartósan meg is őrizni, és erősíteni a létrejött kapcsolatokat.

Hogyan építsünk bizalmat az online térben?

Adjunk valódi lehetőséget a megismerésre!

Ahhoz, hogy valakinél egyáltalán esélyünk legyen bizalmat kialakítani, ahhoz elérhetőnek kell lennünk a számára, hogy tudjon velünk kapcsolatot teremteni.

A különféle felületeink legyenek egyszerűen kezelhetőek, átláthatóak, informatívak, és legyen közöttük összhang.

Olyan tartalmat töltsünk fel rájuk, ami a közönségünk számára érdekes és ténylegesen befogadható.

Játsszunk nyílt lapokkal!

Segítsük a leendő vevőnket/ügyfelünket abban, hogy a megfelelő információk birtokában dönthesse el, akar-e tőlünk valamit.

A honlapunkról, a közösségi média felületeinkről derüljön ki egyértelműen, mivel – és mivel nem – foglalkozunk.

Készítsünk bemutatkozó oldalt. Tüntessük fel az árakat. Adjunk részletes termékleírásokat. Mutassuk be a kínált szolgáltatásokat.

A tetteink illeszkedjenek a szavainkhoz!

Azt adjuk, amit kínálunk. Többet lehet persze, de kevesebbet semmiképp. Ne állítsunk olyasmit, ami ugyan jól hangzik, de semmi köze a valósághoz vagy pedig nem tudunk rá garanciát vállalni.

A kommunikációnk legyen mindig következetes, ha pedig hibázunk, vállaljuk érte a felelősséget.

Folytassunk etikus marketinget és legyünk fair vállalkozók.

Szeretnél erről a témáról többet tudni és fejlődni?

Szeretnél olyan tippeket kapni, amelyek azonnal alkalmazhatóak és már bizonyítottak?

Szeretnél hatékonyabban kommunikálni?

Akkor csekkolj be hozzám bátran a lenti űrlapon.

Ne izgulj, ezután sem nem foglak baromságokkal, uncsi dolgokkal és ajánlathegyekkel bombázni. A bizalomépítős csoportomban azonban limitált a létszám, és nem szeretném, hogy emiatt valaki ne juthasson hozzá hasznos anyagokhoz.  

Például ilyen tudásanyagok érkeznek majd a postaládádba:

50+1 kezdőmondat

 

Nagyon jól tudom, milyen nehéz sokszor elkezdeni egy posztot. Az ember ott ül, és hiába vannak gondolatai amúgy, mert amikor le kell írni, egyszerűen semmi sem jön elő… Főleg ha valami személyesebbet szeretne…

Ha néha lefagysz, és fogalmad sincs, mit is posztolj a közösségi média oldaladra, kapsz tőlem 50+1 kezdőmondatot. Egy kis lendületet, ami beindít, és aztán már csak folytatni kell… 🙂

Ha nehezen írsz személyes posztokat, ez az 50+1 kezdőmondat segíteni fog!

13+1 kérdés, ami segít megfogalmazni a küldetésedet

 

Nagyon kevesen vannak, akik pontosan tisztában vannak azzal, miért pont azt csinálják, amire vállalkoztak, mi az indíttatás, a belső „kényszerítő erő”, és képesek is ezt megfogalmazni, érthetően átadni, közvetíteni. 

A küldetés megfogalmazását esszenciálisnak tartom, hiszen ez a vállalkozás egyik (lelki) alapja vagy motorja. Átsegít a nehéz időszakokon és mindig mutatja a fényt az alagút végén. Ehhez mindig visszanyúlhatsz, ha egy téma sem jut eszedbe, erről lehet és kell is sokat beszélni. Abban is segít, hogy megfelelő termékeket fejlessz és hogy jobban add el azokat.

Hitelesítő apróságok

 

Rengeteg honlapot nézek, írok, javítok folyamatosan. Ám vannak olyan részei, aminél bizony a legjobb webes és a legtutibb szövegíró sem tud segíteni, ha nem kap hozzá megfelelő alapot.

Hiába lesz csilivili a szuper honlapod, ha valahogy mégsem elég meggyőző.

Ebben az anyagban megmutatom neked, milyen könnyen beépíthető elemekkel lehet MÉG bizalomébresztőbb az oldalad. Semmi varázslat, semmi hatásvadász trükk.

A bizalomépítő képek

 

A jó kép rendkívül fontos összetevője a vállalkozásod megmutatkozásának. 

A jó kép olyan, mint amikor te elkezdesz egy mondatot, a legjobb barátod pedig befejezi helyetted.

A jó kép beszél, támogat, ismertet. A jó kép segít elképzelni, átélni, megismerni. A jó kép hangulatba / közel / lázba hoz. A jó kép megszerettet.

De vajon tudod, mi mindenre érdemes figyelni a képek esetében a honlapodon, hogy az valóban bizalomébresztő legyen?